|

|

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА)

Цей публічний договір (оферта) (далі - Договір) є офіційною пропозицією (публічною офертою) особам укласти з адміністратором онлайн-магазину juniper.in.ua (фізична особа-підприємець Копчук Леся Василівна, РНОКПП 3565809023) договір замовлення, виготовлення чи придбання наявного в онлайн-магазині juniper.in.ua товару.
Особа, яка замовляє товар (надалі - Покупець), вважається такою, що прийняла умови Договору в повному обсязі, без будь-яких обмежень, застережень і винятків з моменту його акцептування, а саме залишення запиту на замовлення Товару.
У разі незгоди з умовами цього Договору з боку Покупця, останній зобов'язаний не здійснювати дії направленні на замовлення Товару, в тому числі і до його виготовлення, а замовлення підлягають автоматичному скасуванню.
Відповідно до статей 205, 633, 634, 638-642 Цивільного кодексу України, в разі прийняття викладених в Договорі умов шляхом направлення запиту на замовлення Товару, особа, яка провадить акцепт Договору, стає Покупцем (акцепт Договору рівнозначний укладенню/підписанню Договору на умовах, викладених в цьому публічному договорі (оферті)).

1. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ1.1. Інтернет-магазин - магазин з представленим асортиментом в мережі “Інтернет”, де відбувається прямий продаж товарів споживачеві. При цьому розміщення споживацької інформації, замовлення товару і угода відбуваються там само, всередині мережі (на сайті інтернет-магазину). 1.1. Онлайн-магазин/Магазин - інтернет-магазин, інста-магазин, магазин в соціальних мережах, таких як “Facebook”, “Tik-Tok” та інші, розміщена інформація в каналах, чатах та групах месенджерів, а також в публічних групах месенджерів, де можна здійснити замовлення товару.1.2. Замовлення – належним чином оформлений та розміщений за допомогою Сайту/Сторінки/Месенджера запит Покупця на здійснення купівлі або замовлення, виготовлення обраних ним Товарів. Замовлення може надходити телефонним дзвінком із подальшим перенесенням комунікації в Месенджери. 1.3. Користувач – особа, що переглядає інформацію на Сторінці.1.4. Месенджер – система обміну миттєвими повідомленнями, фотографіями, відео, аудіозаписами та для групових чатів, яка створена на базі платформ Facebook або Instagram і містять прив’язку до Сторінки онлайн-магазину juniper.in.ua (серед них в мережі “Інстаграм” @juniper.in.ua, в мережі “Фейсбук”: Juniper.in.ua), а також інші незалежні системи миттєвого обміну інформації, які прив’язані до номеру телефону власника та адміністратора онлайн-магазину “juniper.in.ua”. Серед таких систем обміну повідомленнями - Viber, WhatsApp, Telegram, Signal та інші.1.5. Покупець – особа, яка має на меті придбання Товарів і направила Продавцю замовлення через Сайт/Сторінку/Месенджер.1.6. Сайт - веб-сайт інтернет-магазину, що розміщений в мережі Інтернет, а також відповідні сторінки в соціальних мережах, які ведуть на сторінки сайту або продають продукцію із аналогічним асортиментом, які адмініструються Продавцем. Для цілей цього Договору такий веб-сайт розміщений в мережі інтернет за посиланням https://juniper.in.ua/ .1.7. Сторінка соціальної мережі (Сторінка) - сторінки в соціальних мережах “Instagram”, “Тік-Ток” та “Facebook”, в програмах обміну миттєвих повідомлень Viber, WhatsApp, Telegram, Signal та інші, в яких розміщена інформація про товар онлайн-магазину juniper.in.ua.1.8. Товар - товари, що пропонуються до продажу Продавцем, зображення та/або опис яких розміщено на Сайті та Сторінках.

2. Загальні положення2.1. Договір є пропозицією Продавця, що адресована невизначеному колу осіб та містить усі істотні умови щодо укладення електронного договору купівлі-продажу Товарів на визначених нижче умовах.2.2. Акцептом Покупець засвідчує свою повну та беззаперечну згоду з усіма положеннями та правилами цього Договору та політик, правил та інших сторінок Сайту/Сторінки, без будь-яких виключень і обмежень, та підтверджує, що він ознайомлений з її умовами до моменту вчинення Акцепту.2.3. Моментом Акцепту є одна з перерахованих дій, а саме проставлення користувачем на сторінці:2.3.1. направлення Продавцю Замовлення за допомогою інформаційної системи Сайту або Сторінки;2.3.2. підтвердження замовлення в діалоговому вікні Месенджера та через будь-який канал зв’язку, який з'єднує Продавця з потенційним Покупцем. 2.4. Електронний договір купівлі-продажу Товарів вважається укладеним з моменту одержання Продавцем оформленого користувачем Замовлення з обраними Товарами або закінчення діалогу в діалоговому віконечку приєднаних до Сайту/Сторінки соціальної мережі або Месенджеру. Діалог в такому месенджері має містити в собі всі реквізити притаманні для Замовлення - найменування Товару, його ціна, умови оплати та доставки. 2.5. Для підтвердження Замовлення, яке отримано через Сайт/Сторінку адміністрація онлайн-магазину контактує додатково з покупцем для уточнення всіх даних. Про підтвердження замовлення він отримує відповідне повідомлення на електронну пошту, яка була вказана під час оформлення замовлення або в месенджер. Таке повідомлення може містити інформацію щодо замовлення, кількість днів формування замовлення або виготовлення, номер товарно-транспортної накладної або іншу інформацію, яка формується по результатам замовлення. Таке повідомлення приходить на електронну пошту або в месенджер, який пов’язаний із телефонним номером, що вказав Покупець під час оформлення Замовлення та інші канали комунікації.2.6. Якщо замовлення Товару проходить через обмін повідомленнями на Сторінці або в Месенджерах, то одержання Замовлення підтверджується отриманням Покупцем відповідного повідомлення в переписці на Сторінці або в Месенджері про формування та прийняття такого Замовлення до виконання.2.7. У разі отримання Замовлення через телефонний дзвінок, то наступне підтвердження формування і прийняття Замовлення відбувається в Месенджерах, які прив’язані до номеру телефону Покупця.

3. Предмет Договору 3.1. Продавець зобов’язується здійснити продаж на підставі Замовлення, оформленого Покупцем через Сайт/Сторінку або будь-який інший канал зв'язку, а Покупець зобов’язується прийняти Товар та сплатити його вартість.3.2. Цей Договір, крім іншого, також регулює питання:3.2.1. вибору Покупцем Товарів та оформлення Замовлень;3.2.2. обробка Замовлень Продавцем та здійснення доставки Покупцеві;3.2.3. умови та порядок оплати Покупцем замовленого Товару;3.2.4. отримання згоди на обробку персональних даних Покупця та встановлення політики їх використання;3.2.5. будь-які інші умови та положення, що визначаються Продавцем на власний розсуд.

4. Порядок оформлення замовлення 4.1. До початку замовлення Покупець уважно ознайомлюється з описом Товару на Сайті/Сторінці і приймає для себе рішення щодо замовлення. Адміністрація онлайн-магазину цим підтверджує, що вся інформація про Товар зазначена в описі Товару і його характеристиках, які є на Сайті/Сторінці відповідають дійсним характеристикам Товару. Оформлення замовлення на Сайті/Сторінці/через Месенджер є свідченням того, що Покупець ознайомився з таким описом і прийняв на себе ризики такої покупки, особливо в частині вибору розмірів і замірів. Якщо інформації недостатньо для здійснення покупки, або заявлений розмір Товару не відповідає вимогам і очікуванням Покупця, то Покупець має відмовитись від подальших дій спрямованих на замовлення Товару. Особливо Товару, який виготовляється під замовлення.4.2. Покупець самостійно оформляє Замовлення на Сайті/Сторінці шляхом додавання обраних ним Товарів у віртуальний кошик, за допомогою натискання відповідної кнопки на Сайті, або шляхом надсилання відповідного запиту в приватні повідомлення соціальних мереж або в Месенджер. 4.3. Покупець є відповідальним за достовірність даних, зазначених у Замовленні. У разі, якщо неточна (неправильна) вказівка даних у замовленні призвела до додаткових витрат Продавця, пов'язаних з невірним вибором розміру Товару, доставкою Товару за невірною адресою або видачею Товару, який не належить одержувачеві, всі пов'язані з цим збитки та витрати покладаються на Покупця. Продавець має право утримувати суму таких збитків або витрат з сум, сплачених Платником в якості оплати Товару. 4.4. Спілкування Покупця з менеджерами та іншими представниками Продавця має будуватися на принципах загальноприйнятої моралі і комунікаційного етикету. Строго заборонено використання нецензурних слів, лайки, образливих виразів, а також загроз і шантажу, в незалежності від того, в якому вигляді і кому вони були адресовані. 4.5. Порушення правил зазначених в п. 4.4. Договору є підставою для відмови в виконанні здійсненого замовлення і відмовою від співпраці на майбутнє (занесення до списку осіб, яких не обслуговує онлайн-магазин). 4.6. У випадку, коли після оформлення Замовлення виявиться, що один або декілька товарів з Замовлення відсутні на складі Продавця або їх виготовлення утруднене, Продавець зв’язується з Покупцем для уточнення Замовлення, та у випадку якщо Покупець протягом 3 (трьох) календарних днів не відповідає по вказаним контактним даним у Замовленні, або не погоджується на отримання Замовлення без товарів, яких немає в наявності у Продавця в даний момент на складі, Продавець має право відмінити Замовлення та видалити його з системи, повідомивши про це Покупця доступним каналом зв'язку. 4.7. Якщо за банківськими реквізитами на оплату Товару, в т.ч. оплата завдатку, Покупець не проводить таку оплату протягом 24 годин, то Продавець зв’язується з Покупцем для уточнення оплати, та у випадку якщо Покупець протягом 3 (трьох) календарних днів не відповідає по вказаним контактним даним у Замовленні, або не проводить оплати, то Продавець має право відмінити Замовлення та видалити його з системи, повідомивши про це Покупця відповідним повідомленням або іншим доступним каналом зв'язку з Покупцем, в т.ч. на електронну пошту, якщо така адреса була вказана Покупцем під час замовлення.4.8. Підтверджене Замовлення наявного Товару має строк комплектації, а виготовлення Товару під замовлення - строк виготовлення, вказаний у повідомленні Продавця. В випадку природних катаклізмів (замерзання річок, розмив доріг і т.д.) та дії інших форс-мажорних обставин, строк виготовлення Товару на замовлення може бути продовжений, про що Покупець вважається попередженим. 4.9. Завершення формування замовлення є акцептом цього публічного договору.

5. Ціна Товару та його оплата 5.1. Ціна Товару визначається Продавцем на власний розсуд та зазначається на відповідній веб-сторінці Сайту, у відповідних сториз та дописах соціальних мереж.5.2. Вартість Замовлення визначається шляхом додавання ціни всіх обраних Товарів. До вартості Замовлення може бути додано вартість доставки, якщо така оплата була обрана Покупцем, або якщо замовлення направляється міжнародним відправленням. До вартості Замовлення можуть бути застосовані відповідні розміри знижок/економій (за наявності).5.3. Вартість замовлення не підлягає перегляду з боку Покупця. 5.4. Сплата за Товари здійснюється Покупцем у сумі, що відповідає загальній вартості Замовлення з урахуванням всіх знижок/економій та зазначеній на веб-сторінці або в повідомленні в Месенджері. Якщо під час подальшої обробки Замовлення виявлено відсутність Товару або потребу в додаткових витратах, наприклад, витрат на виготовлення по індивідуальному замовленню та індивідуальними розмірами виробів, то Продавець додатково узгоджує суму Замовлення з Покупцем. 5.5. Вартість Замовлення може змінюватись в залежності від ціни, кількості чи номенклатури Товарів.5.6. Покупець може оплатити вартість Замовлення наступними способами, якщо така можливість існує технічно:5.6.1. платіжною карткою на Сайті за допомогою технічних засобів, які надаються належною юридичною особою, що виконує функції інтернет-еквайра на підставі відповідної угоди з Продавцем.5.6.2. за реквізитами вказаними Продавцем;5.6.3. в відділенні поштового оператора на умовах післяплати. Оплата товару на умовах післяоплати можлива за умови внесення завдатку у розмірі не менше ніж 200 грн або іншої суми, зазначеної Продавцем;5.6.4. кур’єру під час доставки замовлення. 5.7. Оплата за Товар здійснюється у гривні.5.8. Перераховані грошові кошти відповідно до п. 5.6.3. Договору, виступають забезпеченням виконання майбутнього платежу та є завдатком, у розмірі, зазначеному в повідомленні на оплату.5.9. Грошові кошти сплаченого завдатку не повертаються Покупцю:5.9.1. в випадку не отримання в відділенні поштового оператора протягом 5 (п’яти) днів з моменту прибуття Товару на відділення Покупця;5.9.2. відмови в отриманні Товару у поштового оператора.5.10. Продавець має право надавати знижки на Товари та впроваджувати програми лояльності. Види знижок і бонусів, а також порядок та умови їх нарахування зазначаються на Сайті/Сторінці і можуть бути змінені Продавцем в односторонньому порядку. 5.11. Терміни виконання індивідуальних замовлень узгоджуються Продавцем окремо. Індивідуальні замовлення можуть потребувати додаткової оплати, в залежності від модифікації, розміру та інших характеристик Товару. Така додаткова оплата прораховується і узгоджується Продавцем окремо.5.12. Остаточне бронювання часу виготовлення Товару з п. 5.12. Договору здійснюються шляхом перерахування завдатку на рахунок Продавця чи через онлайн-платіжні системи (якщо є така технічна можливість), що використовуються Продавцем. Розмір завдатку та реквізити зазначаються Продавцем у відповідному повідомленні і становить 50% від вартості Замовлення або іншу суму, яку вказує Продавець. 5.13. Покупець здійснює такий перерахунок завдатку протягом 24 годин з моменту отримання повідомлення з реквізитами. 5.14. Якщо Покупець не виконав свій обов'язок про перерахунок коштів в строки, які передбачені п. 5.13. Договору, але сам перерахунок коштів здійснив, то бронь часу виготовлення відміняється і Покупець має право:5.14.1. передомовитись на іншу дату;5.14.2. отримати повернення своїх коштів. 5.15. Грошові кошти сплаченого завдатку не повертаються Покупцю у випадку:5.15.1. відмови з боку Покупця від виготовлення Товару;5.15.2. відмови в отриманні Товару в поштового оператора.5.16. Для оплати доставки можуть, якщо інше не вказано на сторінці із умовами оплати, застосовуватись такі правила оплати доставки та комісія за перерахунок:5.16.1. Оплата доставки у відділення Нової пошти, Укрпошти та інших поштових операторів, а також кур'єрська доставка, сплачується Покупцем, крім замовлення на значну суму про що вказує Продавець у відповідному повідомленні. 5.16.2. Комісія за переказ коштів, а також інші комісії, в т.ч. банківська, сплачується Покупцем.5.17. Продавець може здійснювати продаж товару, який має брак чи інші недоліки за зниженими цінами. Товар, придбаний як товар із знижкою через брак чи інші недоліки, поверненню не підлягає. 5.18. Сторони погодили, що грошові кошти, які отримані без призначення платежу, які надходять за замовлений Товар, в т.ч. замовлений Товар під індивідуальне виготовлення, є коштами за конкретними замовлення. Підтвердженням такого призначення є переписка між сторонами або інші відомості, які допомагають ідентифікувати платіж.

6. Умови виконання Замовлення, доставки та отримання замовлень 6.1. Товари під індивідуальне виготовлення виконуються в строки, які погоджені Сторонами.6.2. Під час дії форс-мажорних обставин, в т.ч., але не обмежуючись ними, природні катаклізми, відсутність електроенергії, інтернету, закриті відділення поштових операторів тощо, строк виготовлення та/або відвантаження Замовлення може бути відтермінований. 6.3. У випадку, якщо доставка Замовлень здійснюється службами доставки (далі – Компанії-перевізники/Поштові оператори), шляхом Акцепту цієї Публічної оферти, Покупець у повному обсязі і беззастережно погоджується з Правилами перевезення вантажів Компаній-перевізників. З умовами таких Правил можна ознайомитись на веб-сайтах відповідних Компаній-перевізників.6.4. Доставка Товарі в межах певних територій, які описані на Сайті/Сторінці або в Месенджері, можуть бути здійснені за допомогою кур’єрської доставки. 6.5. Факт отримання Замовлення з обраними Товарами та відсутність претензій до якості Товару, доставленого Компаніями-перевізниками та/або кур'єром, Покупець підтверджує власним підписом у товарно-транспортній/експрес накладній, у видатковій накладній або інших супровідних документах в момент отримання Замовлення, а також інформацією із системи Компанії-перевізника про отримання поштового відправлення.6.6. Питання втрати, затримки доставки та пошкодження Товару Компанією-перевізником, яку самостійно обрав Покупець, вирішується Покупцем самостійно без залучення Продавця. При цьому, в випадку оплати завдатку за такий загублений/втрачений Товар, сам завдаток Покупцеві не повертається, оскільки дії обраної Компанії-перевізника перебувають поза-межами впливу Продавця. 6.7. В випадку доставки кур'єром, питання розвантаження і занесення в місця зберігання Товару вирішується Покупцем самостійно і не входить в перелік послуг кур'єра. 6.8. На Покупця покладений обов’язок оглянути Товар в відділенні Компанії-перевізника або в присутності кур’єра та засвідчити його відповідність замовленій номенклатурі. 6.9. Продавець гарантує відвантаження Товару Компанії-перевізнику або передачі на доставку кур'єром у кількості, зазначеній Покупцем в Замовленні, в комплектності згідно з Замовленням, в належному стані і якості. Товар може містити неістотні недоліки, які є допустимими і оцінюються Продавцем самостійно. 6.10. Затримки в доставці можливі за невизначених обставин, що виникають за умов, які знаходяться поза межами впливу Продавця та/або Компанії-перевізника.6.11. Під час доставки, Замовлення вручається Покупцеві або третій особі, що зазначена в Замовленні в якості одержувача (далі і Покупець, і третя особа іменуються - «Одержувач»). При цьому Сторони дійшли згоди, що у відносинах між Покупцем та Продавцем особою, яка є належною стороною в цих правовідносинах є саме та особа, яка здійснила замовлення незалежно від того, хто здійснив оплату, та отримує таке відправлення. 6.12. У випадку неможливості отримання Замовлення Одержувачем, Замовлення може бути вручене третій особі згідно з правилами компанії-перевізника.6.13. У разі відмови Одержувача від отримання Товарів, Товари повертаються Продавцю, а замовлення скасовується. Витрати по доставці покриваються Покупцем або за рахунок грошових коштів отриманих Продавцем як забезпечувальний платіж (завдаток), або за рахунок коштів, які були раніше отримані як оплата за Товар.6.14. Ризик випадкового пошкодження Товару переходить до Одержувача з моменту передачі йому Замовлення і проставлення Одержувачем підпису в документах, що підтверджують доставку Замовлення, або фіксуванням в програмному забезпеченні Компанії-перевізника факту реального отримання/видачі Товару.6.15. Всі питання, що виникли в процесі оплати і отримання Замовлень, Покупець може з'ясувати за контактними даними Продавця в розділі контактів зручним для Покупця способом.6.16. При повторному замовленні через певний проміжок часу колір та розмір замовленого Товару можуть мати неістотні відмінності, про що Покупець вважається попередженим і претензії в цій частині не приймаються. 6.17. Разом із Товаром Покупець може отримувати фіскальний чек на Товар (якщо така операція підлягає фікаслізації), який є документом передбаченим п. 11 ст. 8 Закону України “Про захист прав споживачів”. 6.18. Отримання фіскальних чеків здійснюється у відповідності до Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” в електронному вигляді із застосування програмного реєстратора розрахункових операцій (ПРРО). 6.19. Відправка і доставка міжнародних відправлень здійснюється через національного поштового оператора “Укрпошта”.

7. Повернення замовлень 7.1. При отриманні Товарів від будь-якого поштового оператора Покупець зобов’язаний перевірити зовнішню цілісність упаковки, після чого відкрити її та безпосередньо у відділенні поштового оператора пересвідчитися у належному зовнішньому стані Товару (відсутності механічних пошкоджень) та повноті його комплектності.7.2. У випадку наявності хоча б одного з перерахованих недоліків, Покупець зобов’язаний зафіксувати його у складеному Акті про виявлені недоліки довільної форми. Акт повинен бути підписаний Покупцем та особою-представником поштового оператора, через який було здійснено доставку замовленого Товару. При можливості, недоліки повинні бути зафіксовані засобами фото- або відео зйомки. Після підписання Акту про виявлені недоліки, Товари повертаються особі, що здійснила доставку Замовлення.7.3. Виконання п. 7.1 та п. 7.2 Договору є обов'язковим для подальшого розгляду претензій про Товар. Будь-які претензій щодо цілосності та комплектності товару без виконання п. 7.1 та п. 7.2 Договору не розглядаються Продавцем. 7.4. В випадку виявлення браку Товару протягом 14 днів з моменту отримання Товару та збереження товарного виду, упаковки і т.д., то Покупець зобов'язаний повідомити про такі недоліки із обов'язковою фото- та відеофіксацією таких недоліків. Відсутність фото та відео є підставою для відмови в розгляді таких претензій. 7.5. Після розгляду фото- і відеодоказів Продавець надсилає Покупцю заяву на повернення встановленої форми, яку має заповнити Покупець та надіслати на електронну пошту .moc.liamg%40repinuj.erac 7.6. Товар належної якості, який не підійшов по розмірах чи з інших причин, і який не входить до переліку товарів, які не підлягають обміну та поверненню, може бути повернутий Продавцеві протягом днів з моменту отримання Товару та збереження товарного виду, упаковки і т.д., якщо:● Товар не був у використанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п.;● Товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;● збережені всі ярлики і заводське маркування;● Товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.7.7. Про бажання повернути або обміняти Товар Продавець надсилає Покупцю заяву на повернення встановленої форми, яку має заповнити Покупець та надіслати на електронну пошту .moc.liamg%40au.ni.repinuj В заявці, яка вказана в п. 7.5. та п. 7.7. Договору, серед іншого має бути зазначена така інформація:● причини повернення або обміну Товару;● прізвище, ім'я і по-батькові;● РНОКПП особи, як зертається за поверненням;● повні банківські реквізити, особи, яка оплачувала покупку (IBAN рахунку та МФО банку);● копії документів про оплату (п. 6.17 Договору);● дати, коли були перераховані грошові кошти та розмір такого платежа.Також до заяви про повернення коштів додається копія паспорту Покупця. Відсутність копії паспорту є підставою для відмови в розгляду такої заяви. 7.8. За результатами розгляду претензії та/або після отримання Товару, в т.ч. Товару належної якості, Продавець може запропонувати такі варіанти:7.8.1. знижку на придбаний Товар;7.8.2. обмін Товару на наявний;7.8.3. повернення грошових коштів по цінам придбання із вирахуванням коштів на пересилання Товару, якщо це Товар належної якості, в розмірі мінімального завдатку, який вказаний на Сайті. 7.9. Товар, виготовлений на замовлення, поверненню не підлягає. 1.1. У випадку відмови від покупки до моменту отримання товару від перевізника, отриманий раніше завдаток залишається в Продавця.7.10. Будь-яка переадресація Товару здійснюється виключно за рахунок Покупця.7.11. Повернення/обмін товарів належної якості здійснюється за рахунок Покупця. У разі повернення, кошти покупцю повертаються (за дотримання умов, прописаних вище) протягом 10-ти робочих днів з моменту отримання Товару Продавцем з пакетом документів, які зазначені в п. 7.7. Договору (заява на повернення коштів, копії документа, що посвідчує особу, фіскального чи товарного чеку).7.12. Повернення та обмін Товару здійснюється виключно на відділення поштового оператора “Нова Пошта”, який вказує Продавець. Дізнатись таке відділення можна через комунікацію в Продавцем, або через застосування відповідної послуги (на поточний момент носить назву така послуга “Легке повернення”) поштового оператора “Нова Пошта”.

8. Відповідальність сторін 8.1. У випадку порушення умов оплати послуг Продавець має право розірвати Договір в односторонньому порядку.8.2. Продавець не несе відповідальності за якість каналів зв'язку загального користування та перебої в мережі передачі даних, у тому числі глобальної мережі Інтернет, за допомогою яких здійснюється доступ до Менеджерів та інста-магазину.8.3. Усі спори, розбіжності або вимоги, що виникають з цього Договору або у зв'язку з ним, у тому числі що стосуються його виконання, порушення, припинення або недійсності, що не були вирішені шляхом переговорів, підлягають вирішенню у відповідному суді згідно з чинним законодавством України.

9. Форс-мажор 9.1. Сторони звільняються від відповідальності за несвоєчасне або неналежне виконання зобов’язань за укладеним електронним договором купівлі-продажу, якщо невиконання є наслідком обставин надзвичайного характеру, виникнення яких не пов’язано з волевиявленням Сторін, такого як військові дії, страйки, безлад, аварії, стихійне лихо, зміни в законодавстві України, а також інші обставини надзвичайного характеру, які виникли після укладення цього Договору та безпосередньо впливають на виконання умов цього Договору та які Сторони не могли передбачити або попередити розумними діями.9.2. Покупець, для якого стало неможливим виконання зобов'язань через настання форс-мажорних обставин, повинен негайно інформувати іншу Сторону в письмовому вигляді про виникнення вищевказаних обставин, а також протягом 30 (тридцяти) календарних днів надати іншій Стороні підтвердження форс-мажорних обставин.

10. Строк дії Договору 10.1. Договір діє протягом 2 (двох) місяців від дня оформлення Замовлення або інший строк, який вказано на сторінці Сайту.10.2. Продавець та/або Адміністратор Сайту має право в односторонньому порядку розірвати цей Договір у випадку невиконання Покупцем своїх обов'язків за цим Договором.10.3. Продавець та/або Адміністратор Сайту може змінити умови цього Договору в односторонньому порядку. У випадку незгоди зі зміненими умовами Покупець має право розірвати Договір в односторонньому порядку.

11. Інші умови 11.1. Фотографії Товару, що містяться на сторінках Сайту є простими ілюстраціями і можуть відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду Товару. Описи/характеристики, що супроводжують Товар не претендують на всезагальну вичерпність інформації і можуть містити друкарські помилки. В будь-якому випадку, інформація, яка зазначена на сторінках Сайту/Сторінки є вичерпною і іншої додаткової інформації у Продавця немає. Відсутність такої інформації є підставою для відмови в покупці Товару. 11.2. Продавець може здійснювати аудіо фіксацію розмов з використанням відповідного телекомунікаційного обладнання. При чому Продавець може не попереджати про факт здійснення аудіо фіксації шляхом усного застереження. Такий запис може вчинятись Продавцем для реалізації Продавцем своїх прав та законних інтересів, а також, з метою підвищення якості надання послуг тощо. Продавець керується твердженням, що потенційний Покупець/Покупець, який не згоден з аудіо- фіксацією розмови, має змогу не продовжувати спілкування з представником Продавця в будь-який момент часу.11.3. Покупець акцентуючи умови цього Договору, також надає згоду на отримання рекламних повідомлень з умовами акцій, промоактивностей та іншої інформації, яка на думку Продавця може зацікавити Покупця. 11.4. Гарантійний строк Товару становить 14 днів, якщо інше не вказав Продавець.

12. Права інтелектуальної власності12.1. Усі права на контент, який розміщено на сторінка Сайту, Сторінках соціальних мереж, Месенджерах, а також на всі матеріали належать Продавцю або його партнерам, які надали Продавцю згоду на розміщення таких матеріалів.12.2. Права інтелектуальної власності на матеріали, використані на Сайті і Сторінка зокрема, але не виключно, зображення, відео, логотипи, графіка, звуки, належать Продавцю.12.3. Зазначений контент може бути використаний наступними способами: шляхом ознайомлення з ним (шляхом перегляду, прочитання, прослуховування, іншого ознайомлення в залежності від виду Контенту, а також шляхом відтворення виключно в особистих цілях).12.4. Прямо заборонено використовувати контент з Сайту та Сторінки без згоди власника або адміністратора сторінки для розміщення на інших сторінках в соціальних мережах чи сайтах в мережі “Інтернет”. 12.5. Всі матеріали контенту (фото, відео, зображення, креслення і т.д.), надані Продавцем Покупцеві в процесі взаємодії є результатом інтелектуальної діяльності Продавця. 12.6. Покупець дає згоду на використання свого фото-відео-зображення, відгуків про придбаний товар та інших даних, які були отримані Продавцем під час продажу Товару. У разі незгоди Покупця з використанням його зображення чи інших даних, він зобов'язаний повідомити про це Продавця.

13. Застереження про обробку персональних даних 13.1. Персональні дані обробляються відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». 13.2. Персональні дані зазначені Покупцем, обробляються “як є” в процесі обробки замовлень, до яких включаючи але не обмежуючись відносяться: прізвище, ім'я, стать, контактний номер телефону, місто, відділення доставки, адреса доставки (у разі надання послуг з доставки товару), а також адреса електронної пошти. 13.3. Обробка персональних даних Покупця здійснюється у відповідності до законодавства України. Покупець дає Продавцю право на обробку його персональних даних у зв'язку з наданням йому послуг, обумовлених цим Договором, в тому числі у цілях отримання ним рекламних повідомлень про товар, який реалізується інтернет-магазином. Відтак, обробка персональних даних Покупця здійснюється у зв'язку з виконанням договору, укладеного на умовах цієї Оферти, згода Покупця на обробку його персональних даних не потрібна. Строк використання наданих персональних даних – безстроково. Покупець гарантує і несе відповідальність за те, що дані, зазначені в Замовленні, добровільно надані ним та/або третіми особами під час оформлення замовлення і всі ці особи ознайомлені й згодні з Офертою.

Онлайн-магазин “juniper.in.ua” ФОП Копчук Леся Василівна РНОКПП 3565809023e-mail: moc.liamg%40au.ni.repinuj